Regulamin

Regulamin sklepu

Właścicielem sklepu internetowego Bajkowa-Planeta jest:

NETMIX

Artur Kaszuba

oś. H. Cegielskiego 13/10

62-020 Swarzędz

Nip 672-183-55-83

Regon 302609233

tel. 602-316-880

 

Warunki ogólne

Sklep internetowy "Bajkowa-Planeta" działa tylko i wyłącznie w formie wysyłkowej poprzez witrynę internetową.

Korzystanie z serwisu wiąże się z akceptacją niniejszego Regulaminu.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w całości, bądź którejś z części.

 

Zamówienia

Zamówienia mogą Państwo składać

- bezpośrednio na naszej stronie internetowej

- e-mailem

Ceny w naszym sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Na zakupiony towar wystawiamy na życzenie rachunek.

Termin realizacji zamówienia to 48 godzin od zaksięgowania płatności. Opóźnienia mogą wynikać z przejściowej niedostępności produktu lub problemów z doręczeniem przesyłki.

Maksymalny czas realizacji zamówienia to 7 dni roboczych. Za opóźnienia wykraczające poza możliwości sklepu (osób trzecich, firm kurierskich) nie odpowiadamy.

Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia przypadku braku możliwości jego realizacji (np. brak dostępności zamówionych produktów, oczywista pomyłka cenowa) lub w innych uzasadnionych przypadkach po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający dokonał przedpłaty, wówczas wpłacona kwota zostanie zwrócona Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od dnia anulowania zamówienia.

Mogą Państwo wycofać złożone zamówienie w całości lub w części do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt e-mailem pod adresem  lub formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce kontakt.

Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez zamawiającego formularza zamówienia, znajdującego się na internetowej stronie sklepu.

Pracownik sklepu może kontaktować się z osobą zamawiającą w celu dodatkowego potwierdzenia zamówienia przez telefon.

Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.

W przypadku chwilowej braku towaru, sklep skontaktuje się drogą mailową lub telefonicznie z klientem w celu uściślenia zamówienia.

 

Zwrot towaru

Gwarantujemy Państwu prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z kompletem dokumentów.

Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany w zamówieniu adres. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

 

Reklamacje

Towary znajdujące się w ofercie naszego sklepu internetowego są fabrycznie nowe i są objęte rękojmią na wady ukryte.

Reklamacje z tytułu rękojmi są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.

O zamiarze złożenia reklamacji należy powiadomić telefonicznie lub pocztą elektroniczną nasz sklep, a następnie przesłać reklamowany towar pod adres wskazany przez Sprzedającego.

W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad i dostarczony na koszt Sprzedającego.

W przypadku braku możliwości wymiany towaru zwracana jest Państwu równowartość odesłanego towaru wynikająca z zamówienia poprzez przekazanie kwoty na konto bankowe lub przekazem pocztowym po potrąceniu kosztów przekazu pocztowego.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

Klient w momencie odbioru zamówienia ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności dostarczyciela.

Należy dokładnie obejrzeć pudełko, czy nie jest rozerwane, czy taśma nie jest naruszona, czy nie ma śladów otwierania, naruszenia zawartości.

W razie jakichkolwiek wątpliwości, stwierdzenia braków lub zniszczenia towaru, należy w obecności przewoźnika lub pracownika poczty - jeśli odbiór następuje w urzędzie pocztowym, sporządzić protokół szkody, nie przyjmując towaru.

Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie sporządzonego protokołu szkody.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika wszelkie koszty pokrywa klient.

Gdy w przypadku zwrotu towaru, klient nie dotrzyma warunków zwrotu opisanych w regulaminie, towar taki będzie odłożony do magazynu.
Może być wysłany drugi raz do klienta wyłącznie na pisemną rezygnację z roszczeń reklamacyjnych i na koszt klienta, dlatego bardzo prosimy o zapoznanie się z regulaminem i jego przestrzeganie.

Nie realizujemy przesyłek za pobraniem. Zwroty dotyczą tylko wysłanych towarów.

Ochrona danych osobowych:

Zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z naszej bazy danych.

Masz pytania ?